Την Κυριακή μετά του Ευαγγελισμού 25 περίπου άτομα περπατήσαμε στο μονοπάτι των σιδηροδρομικών. Όλα πήγαν σύμφωνα με το πρόγραμμα, εκτός της δυνατότητας να προσεγγίσουμε την αρχή του μονοπατιού λόγω διεξαγωγής αυτοκινητιστικού αγώνα στο σημείο αυτό. Με καλή διάθεση όμως να ξεπεραστεί το απρόοπτο, στη συνέχεια όλα πήγαν καλά.
Το εντυπωσιακό μονοπάτι που είναι χαραγμένο παράλληλα με τη γραμμή του τραίνου από το 1880 είναι σχεδόν επίπεδο και καταλήγει στον εγκαταλελειμμένο σήμερα σταθμό του Ασωπού. Στη μια και τέταρτο ώρες που διαρκούσε, πρόσφερε ωραία θέα σε φαράγγια, γέφυρες, σπηλιές, τούνελ και καταρράκτες.
Στο σταθμό του Ασωπού μετά τη λιγόλεπτη ξεκούραση, κόψαμε την πίτα της ομάδας, και συζητήσαμε διάφορα οργανωτικά θέματα. Το βασικότερο που αποφασίστηκε είναι η ματαίωση της γενικής συνέλευσης για τη διεξαγωγή των εκλογών, λόγω απροθυμίας όλων στη διεξαγωγή της. Έτσι τα 11 μέλη που ήταν τελικά υποψήφια, μετά την παραίτηση του Ν. Φραδέλου, θα αποτελέσουν και το νέο Δ.Σ. Η κατανομή των υπευθυνοτήτων θα γίνει σε επόμενη συνέλευσή του.
Η επιστροφή από τον Ασωπό έγινε από την ίδια διαδρομή χωρίς κανένα απρόοπτο. Στη συνέχεια με τα αυτοκίνητα πήγαμε στη βάση της γέφυρας του Γοργοπόταμου, όπου το δέος του όγκου της αλλά κυρίως της ιστορίας της ήταν διάχυτο σε όλους.
Το εντυπωσιακό μονοπάτι που είναι χαραγμένο παράλληλα με τη γραμμή του τραίνου από το 1880 είναι σχεδόν επίπεδο και καταλήγει στον εγκαταλελειμμένο σήμερα σταθμό του Ασωπού. Στη μια και τέταρτο ώρες που διαρκούσε, πρόσφερε ωραία θέα σε φαράγγια, γέφυρες, σπηλιές, τούνελ και καταρράκτες.
Στο σταθμό του Ασωπού μετά τη λιγόλεπτη ξεκούραση, κόψαμε την πίτα της ομάδας, και συζητήσαμε διάφορα οργανωτικά θέματα. Το βασικότερο που αποφασίστηκε είναι η ματαίωση της γενικής συνέλευσης για τη διεξαγωγή των εκλογών, λόγω απροθυμίας όλων στη διεξαγωγή της. Έτσι τα 11 μέλη που ήταν τελικά υποψήφια, μετά την παραίτηση του Ν. Φραδέλου, θα αποτελέσουν και το νέο Δ.Σ. Η κατανομή των υπευθυνοτήτων θα γίνει σε επόμενη συνέλευσή του.
Η επιστροφή από τον Ασωπό έγινε από την ίδια διαδρομή χωρίς κανένα απρόοπτο. Στη συνέχεια με τα αυτοκίνητα πήγαμε στη βάση της γέφυρας του Γοργοπόταμου, όπου το δέος του όγκου της αλλά κυρίως της ιστορίας της ήταν διάχυτο σε όλους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου